Nuo pat įkūrimo Dacia misija buvo kuo didesniam žmonių ratui suteikti galimybę įsigyti naują automobilį – patikimą ir turintį visą svarbiausią įrangą. Laikui bėgant Dacia markės automobiliai evoliucionavo, prisitaikė prie klientų poreikių, tačiau išliko prieinami pagal kainą ir kokybę. Lietuvoje apie automobilius Dacia daugelis pirmą kartą išgirdo tik tada, kai šis prekių ženklas pristatė modelį Logan, tačiau šis prekių ženklas turi gerokai ilgesnę ir įdomesnę istoriją. Pirmoji Dacia automobilių gamykla buvo pastatyta Rumunijoje septintojo dešimtmečio viduryje, su labai aiškiu tikslu: pasiūlyti visiems rumunams šiuolaikiškų, patikimų ir ekonomiškų automobilių. Pavadinimas Dacia – tai senovinės srities, apėmusios dabartinę Rumunijos teritoriją, pavadinimas siejamas su senuoju Rumunijo pavadinimu - Dakija.
Pirmasis Dacia 1100 modelis nuo konvejerio nuriedėjo 1968 m. ir buvo gaminamas iki 1971 m. Tai buvo 4 durų sedanas su 4 cilindrų varikliu, aušinamu vandeniu. Automobilis pasiekdavo 133 km/val. greitį, 100 km. kelio naudojo 6,8 l kuro. Ribota serija, specialiai lenktynėms, buvo pagamintas Dacia 1100S. 1969 m. pasirodė sedanas Dacia 1300. Automobilis pasiekdavo jau 144 km/val. greitį, 100 km. kelio naudojo 9,4 l kuro. Pastarasis automobilis greitai išpopuliarėjo. Nuo 1970 m. Dacia 1300 buvo gaminama trijų versijų: 1300 - Standard, Super ir 1301. 1973 m. pasirodė Dacia 1300 Break. vėliau pasirodė ir Dacia 1302 pikapas. Įdomu tai, kad automobilis buvo nuolat eksportuojamas į Pietų Ameriką, Didžiąją Britaniją, Kanadą ir kitas šalis. Dacia 1310 buvo panaudota kaip bazė, sedanui Dacia 1320 CN1, pasirodžiusiam 1988 m., Vėliau pasirodė 1320, 1325 Liberta. 1997 m. buvo pristatytas „Dacia D33" prototipas, kurio dizainu rūpinosi italai iš IDEA Torino. Netrukus rinkoje pasirodė sedanas Dacia Nova.
Kai įmonę Dacia 1999 m. įsigijo Renault, buvo žengtas didelis žingsnis modernizacijos link. Ypač didelis proveržis pasiektas gamybos srityje. Dacia tapo Renault grupės prekių ženklu. 2000 m. pasirodė „Dacia SupeR Nova", turėjusi 1,4 l variklį ir „Renault Clio" pavarų dėžę. 2004 m. pirkėjai galėjo įsigyti gerokai modernesnį modelį ir pukius pardavimo rezultatus parodžiusį - Logan. 2007 m. buvo pristatytas Dacia - Sandero. 2010 m. sekė visureiogio Duster pristatymas, ir dabar laukia nauja sėkmės istorija - elektrinis Spring.
Išradingas ir praktiškas DACIA DOKKER padeda supaprastinti kasdienybę darbe. Galinių slankiųjų durų nauda akivaizdi, kai automobilį reikia pakrauti, taippat taip lengviau pasiekti užpakalines sėdynes. Išradingai apgalvotame salone gausu patogių dėtuvių. Užpakalinė sėdynė, padalyta į 1/3 ir 2/3dalis, užlenkiama į vertikalią padėtį, todėl prireikus 5 sėdynių konfigūraciją nesunku pakeisti į 4, 3 ar 2 sėdynių konfigūraciją. Pradžiuginkite savo darbuotojus talpumu, paprastumu ir viskuo, ko reikia, kad kelionė būtų saugi. Su DACIA DOKKER mėgaukitės visiška ramybe, nes šiame automobilyje veikia ABS sistema su avarinio stabdymo sistema, yra 4 oro pagalvės, elektroninė stabilumo palaikymo sistema (ESC) Jums prieš akis – daugybė galimybių!
• Komercinė klasė;
• 4 durys;
• 5 sėdimos vietos;
• 4 lagaminai;
• Mechaninė pavarų dėžė;
• Kuras – dyzelinas;
• Oro kondicionierius;
• Kuro sąnaudos: 4,5 l./100km.
Klaipėdos biuras
Sandėlių g. 14, LT-95107 Klaipėda, Lietuva
Tel.:+370-46-38 21 21
Mob.:+370-686-00611
El. paštas:rez@eurorenta.lt
Skype:eurorenta.klaipeda
Vilniaus biuras
Dariaus ir Girėno g. 149, LT-02189 Vilnius, Lietuva (šalia oro uosto)
Tel.:+370-5-233 17 17
Mob.:+370-611-16611
El. paštas: Vilnius@eurorenta.lt
Skype:eurorenta.vilnius
Su mumis taip pat patogiai galite susisiekti naudojant Viber, Whatsapp, Skype.
pagalba 24/7
vertinantiems mūsų kokybiškus
ir patikimus automobilius